Wetin be Electric Vacuum Aspiration (EVA)?
Electric Vacuum Aspiration (EVA) dey safe and e resemble Manual Vacuum Aspiration (MVA). Dem fit use EVA for belle wey dey the first trimester, or early second trimester (like up to 15 weeks). Na person wey sabi dey do EVA can be performed by a trained provider in a clinic or hospital.
During the procedure, the clinic person go use instrument, like electric vacuum suction, to commot the belle from the uterus. The difference between EVA and MVA na say dem dey use electricity take do suction to commot the belle.
The clinic person fit use EVA when the belle don pass 10–12 weeks. As the belle dey stay put, the clinic person go fit do the procedure sharp sharp pass MVA, and e no go tay fot the woman at all. Anoda thing wey different na the noise wey go dey come out from the EVA machine because e dey use electricity. 
 “Clinical updates in reproductive health.” Ipas, 2020, www.ipas.org/wp-content/uploads/2020/08/ClinicalUpdatesInReproductiveHealthCURHE20-English-digital.pdf. Accesed November 2020.
During MVA Abortion FAQ
- Wetin be the Success Rate for Manual Vacuum Aspiration (MVA) abortion?
- Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion Dey Pain?
- Wetin be the Side Effect of Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion?
- Surgical Abortion Dey Safe?
- Wetin be the time for the Different Method?
- Wetin be Induction Abortion?
- Wetin be Dilation and Curettage (D&C)?
- Wetin be Dilation and Evacuation (D&E)?
- Wetin be Electric Vacuum Aspiration (EVA)?
- Wetin be Manual Vacuum Aspiration (MVA)?
- Wetin be the risks and complications wey fit happen for vacuum aspiration abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.