Wetin be the Side Effect of Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion?
Most women go experience bleeding and cramping during and after Manual Vacuum Aspiration (MVA) abortion.
Some women no go bleed at all and some fit experience bleeding wey resemble menstruation after MVA. Any amount of blood fit dey normal, except TOO MUCH blood (That is, when four pad soak within two hours). We advise say make you use sanitary pad instead of tampon/menstrual cup as e go dey easy to monitor the amount of bleeding wey you dey get.
E also dey common to experience many different emotion after surgical abortion, all of dem dey normal, and if the woman feel like say she need extra help, make she go for counseling. 
 “Clinical updates in reproductive health.” Ipas, 2020, www.ipas.org/wp-content/uploads/2020/08/ClinicalUpdatesInReproductiveHealthCURHE20-English-digital.pdf. Accesed November 2020.
During MVA Abortion FAQ
- Wetin be the Success Rate for Manual Vacuum Aspiration (MVA) abortion?
- Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion Dey Pain?
- Wetin be the Side Effect of Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion?
- Surgical Abortion Dey Safe?
- Wetin be the time for the Different Method?
- Wetin be Induction Abortion?
- Wetin be Dilation and Curettage (D&C)?
- Wetin be Dilation and Evacuation (D&E)?
- Wetin be Electric Vacuum Aspiration (EVA)?
- Wetin be Manual Vacuum Aspiration (MVA)?
- Wetin be the risks and complications wey fit happen for vacuum aspiration abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.