Wetin be the Advantage and Disadvantage of Vacuum Aspiration Abortion?
The advantage of vacuum aspiration be :
- E dey fast – e go take only takes 5 –10 minutes;
- Some women fit experience cramping, e no dey tay like the cramping wey you go feel when you do medication abortion; and
- You fit do am with local anesthesia, so the woman fit go house after few hours.
The disadvantage of vacuum aspiration be:
- You fit do Electric Vacuum Aspiration (EVA) even if the belle don reach 15 weeks, whereas you fit do MVA only if the belle don reach 14 weeks. The main disadvantage of vacuum aspiration be say e no dey available during the late second trimester;
- E cost pass MA; and
- No be for all country dem dey do am.
 “Safe abortion: technical and policy guidance for health systems.” World Health Organization, second edition, 2012, www.who.int/reproductivehealth/publications/unsafe_abortion/9789241548434/en/. Accesed November 2020.
Before an Manual Vacuum Aspiration Abortion
- Any side effect dey for Manual Vacuum Aspiration (MVA)? E fit cause infertility?
- How Much Manual Vacuum Aspiration (MVA) cost?
- Wetin be the Recovery Time for Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- Shey Manual Vacuum Aspiration (MVA) Dey Painful?
- Wetin dey happen during Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- How late my belle go dey to fit do Manual Vacuum Aspiration Abortion?
- Which is dey Right for Me – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Which one Safe Pass – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Shey Difference dey for the Success Rate Between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Cost Difference between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Advantage and Disadvantage of Vacuum Aspiration Abortion?
- Wetin be the Difference Between Vacuum Aspiration and Dilation & Evacuation Abortion (D&E)?
- Wetin be the Different Type of Surgical Abortion Procedure?
- Wetin be Surgical Abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.