Shey Manual Vacuum Aspiration (MVA) Dey Painful?
Although vacuum aspiration dey use gentle suction to commot the belle, so yes, pain go dey like cramp. The most common pain wey you go feel when you do MVA procedure be strong cramp, the procedure go take about five to ten minutes to complete. Local anesthesia na im dem dey use pass and e go help so that the pain go reduce.
After, you go need rest for the recovery area for about 30–60 minutes. Normal recovery include irregular bleeding or spotting for the first two weeks and cramps, wey resemble menstrual cramps. Dis one fit happen for several hours, and for a few days sef, as the uterus go dey shrink back to im original size before belle enter .
You fit find more information about the procedure here.
 “Clinical updates in reproductive health.” Ipas, 2020, www.ipas.org/wp-content/uploads/2020/08/ClinicalUpdatesInReproductiveHealthCURHE20-English-digital.pdf. Accesed November 2020.
Before an Manual Vacuum Aspiration Abortion
- Any side effect dey for Manual Vacuum Aspiration (MVA)? E fit cause infertility?
- How Much Manual Vacuum Aspiration (MVA) cost?
- Wetin be the Recovery Time for Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- Shey Manual Vacuum Aspiration (MVA) Dey Painful?
- Wetin dey happen during Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- How late my belle go dey to fit do Manual Vacuum Aspiration Abortion?
- Which is dey Right for Me – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Which one Safe Pass – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Shey Difference dey for the Success Rate Between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Cost Difference between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Advantage and Disadvantage of Vacuum Aspiration Abortion?
- Wetin be the Difference Between Vacuum Aspiration and Dilation & Evacuation Abortion (D&E)?
- Wetin be the Different Type of Surgical Abortion Procedure?
- Wetin be Surgical Abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.