Wetin be Induction Abortion?
Where e dey available, induction abortion na the method wey dem fit use for belle wey dey the second or third trimester (like after 16 weeks or more).
Dis method go dey resemble labor, na medicine dem go use to cause cervical dilation and uterine contractions to commot the belle. Because this method of abortion dey happen when the belle don enter late stage, dem dey always do am inside clinic or hospital where dem fit monitor the woman when dem dey do the procedure. E no need any surgical instrument; but, if e need, surgical intervention dey available. Dis method of later abortion no dey common pass D&E as e go need plenty time to do.
Na the law about abourtion for different places for the world na im go determine if D&E go dey available. For some places, D&E fit dey available for women who wan do abortion for any reason, or e fit dey for women who need abortion because of health matter. 
 “Safe abortion: technical and policy guidance for health systems.” World Health Organization, second edition, 2012, www.who.int/reproductivehealth/publications/unsafe_abortion/9789241548434/en/. Accesed November 2020.
During MVA Abortion FAQ
- Wetin be the Success Rate for Manual Vacuum Aspiration (MVA) abortion?
- Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion Dey Pain?
- Wetin be the Side Effect of Manual Vacuum Aspiration (MVA) Abortion?
- Surgical Abortion Dey Safe?
- Wetin be the time for the Different Method?
- Wetin be Induction Abortion?
- Wetin be Dilation and Curettage (D&C)?
- Wetin be Dilation and Evacuation (D&E)?
- Wetin be Electric Vacuum Aspiration (EVA)?
- Wetin be Manual Vacuum Aspiration (MVA)?
- Wetin be the risks and complications wey fit happen for vacuum aspiration abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.