Wetin dey happen during Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
When you dey do Manual Vacuum Aspiration (MVA) the clinic person go use instruments, like silent suction device, to commot the belle from the uterus. Most times, dem dey use local anesthesia for dis procedure while the woman go dey awake, and e dey take like five to ten minutes. After, the woman fit go house. The woman fit experience cramping when dem dey do the procedure, and bleeding fit dey on and off for plenty days or weeks after .
You fit find more information about the procedure here.
 “Clinical updates in reproductive health.” Ipas, 2020, www.ipas.org/wp-content/uploads/2020/08/ClinicalUpdatesInReproductiveHealthCURHE20-English-digital.pdf. Accesed November 2020.
Before an Manual Vacuum Aspiration Abortion
- Any side effect dey for Manual Vacuum Aspiration (MVA)? E fit cause infertility?
- How Much Manual Vacuum Aspiration (MVA) cost?
- Wetin be the Recovery Time for Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- Shey Manual Vacuum Aspiration (MVA) Dey Painful?
- Wetin dey happen during Manual Vacuum Aspiration (MVA) Procedure?
- How late my belle go dey to fit do Manual Vacuum Aspiration Abortion?
- Which is dey Right for Me – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Which one Safe Pass – Vacuum Aspiration Abortion or Abortion Medicine?
- Shey Difference dey for the Success Rate Between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Cost Difference between Vacuum Aspiration Abortion and Abortion Medicine?
- Wetin be the Advantage and Disadvantage of Vacuum Aspiration Abortion?
- Wetin be the Difference Between Vacuum Aspiration and Dilation & Evacuation Abortion (D&E)?
- Wetin be the Different Type of Surgical Abortion Procedure?
- Wetin be Surgical Abortion?
*Nothing provided herein should be construed as professional medical advice and no medication / pills should be used without a prescription from a licensed / registered medical practitioner eligible to prescribe such medication in your local jurisdiction.